En vanlig tisdag i mars

En tisdag i mars. Här sitter jag med detta universums värsta träningsvärk i mina magrutor. Sjukt är det. Tänker mig dock att det är rätt värt när jag sen har ett schysst tio-pack som jag kan använda för att tvätta kläder på. Mycket funktionellt. Och det är ju ändå det som en önskar när en tränar hårt.
 
Sitter just nu och övervakar bokningen av hotell till sprint SM, eftersom jag är en seriös löpare som vägrar åka bil en timme på morgonen. Anledningen till detta kan vara att jag a) inte vill bli stel till loppet eller b) inte vill gå upp klockan fem om jag skulle råka hamna i E-final och behöva starta klockan åtta. Hittills går bokningen bra eftersom Jonas har lyckats hitta flera hotell som ligger i just Uppsala, vilket också råkar vara där TC ligger. ETT SÅNT SAMMANTRÄFFANDE.
 
I övrigt rullar det på. Klarade sista tentan ever i hela livet (typ) i torsdags, så det är en ju lite happy över. Har blivit chef över taxmännens hushåll denna vecka också, och det är ju rätt mycket grädde på moset så att säga. Snart är det dock dags för de fasade tisdagsintervallerna, så det drar ner lite. Men tänker på nyponsoppan som sedan kommer att serveras och det gör att det känns lite bättre. Nyponsoppa i mitt hjärta. Apropå mat, här är en bild på sparris.
 
 
 
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0