Söndag

Ja alltså. Jag kan ju välja att inleda med något spännande om att jag är så himla busy nu för tiden och inte hinner blogga, men väljer att inte göra det eftersom jag är så himla busy. 

Håller just nu på med en blåbärspaj för att fira Jonas första DMseger som idag togs utanför Ärla. Är ungefär så stolt att jag gråter. Det känns verkligen som en stor dag. Själv vann jag inte stafett DM idag, eftersom laget inte blev godkänt av något konstig anledning. Tydligen måste man ta alla kontroller även om man gör sig illa. Skumt. Däremot blev det seger för min superidol Karro! Chefigt alltså. Dessutom kom Tullinges första lag på tredje plats så det var ju pp det stora hela en bra dag på jobbet. 

För min del var det inget stjärnlopp. Gjorde två dumma missar och var sanslöst seg i benen större delen av banan. Efter detta har jag i samråd med min tränare kommit fram till att vi ska ändra min träning inför SM för att jag ska kunna prestera på supernivå. Det är ju väldigt viktigt för mig att vinna, så ska satsa på det. 

Nu, mot blåbärspajen!!!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0