Fredag

Idag var det uppstigning 03.30 som gällde, eftersom min kära syster ville ha skjuts till flyget. Var hemma vid 6 igen, och fick då veta att flyget som hon var bokad på flög igår. Inte idag. I 30 sekunder trodde jag att jag skulle behöva åka tillbaka ensam på Essingeleden och dog lite inombords. Det var det absolut otäckaste jag gjort när jag åkte hem, och då var det ändå inte så mycket trafik. När två lasbilar körde om på varsin sida skrek jag samtidigt som jag kramade ratten med ett krampaktigt grepp "DET ÄR FÖR FAN BARA 70 HÄR!!!". Sen svängde jag av på fel ställe och återfick lugnet. Men jag slapp alltså en till skräckresa eftersom Malin fick åka med ett annat plan. Sweet deal för oss båda med andra ord.
 
Sedan dess har jag sovit lite mer och druckit juice. Dagens recept var nog det bästa jag gjort hittills, med ärtor, lime, kiwi, apelsin och äpple. Känner mig lite som en sån mästerkock. Borde kanske ställa upp i någon sorts tävling. Dessutom har jag skickat en massa mail som troligtvis skapat ett rätt stort mått irritation hos vissa av mottagarna. Framför allt det jag skickat till vår uppsatsexaminator, som jag misstänker redan hatar mig. Heheeee. Nu gör han det ännu mer. Men jag tror faktiskt inte att han egentligen behöver gilla mig. Det känns inte riktigt som en del av bedömningskriterierna (som jag, tro det eller ej, har läst minst 10 gånger).
 
Nu är det snart dags för lunch, och jag ska fundera på om det är någon mer jag vill störa innan lunch. Det lutar mot inte, men man vet aldrig!
 
 
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0