Torsdag

Helgens facit blev till sist 31 km (+-). Jag var på gympa i måndags, intervaller sprangs i tisdags, simmade igår och idag pumpade jag på gymmet med spännisarna. Imorgon är det vilodag men då är det för sent. Då kommer ja redan ha tagit steget från elitmotionär till något mer avancerat. Superelitmotionär månne? Ve och fasa!!! Det kommer innebära att jag inte längre kan komma undan med att bara träna lite och tävla desto mer. Istället måste jag träna regelbundet och springa intervaller. Herre alltså!

Vad jag egentligen hade tänkt skriva om är det faktum att chief master king of tentor (=jag) äntligen klarat organisationstentan. Och jag nöjde mig inte bara med att klara den, jag satte dessutom ett VG!! Ett stort fett VG! Två tentor på två dagar och två VG! I matte och organisationsteori. Vilken jävla chef jag är. Vi firade med toscabulle igår och idag med att gå till skolan.


Nu är det snart middagsdags (om Jonas hann med bussen trots att jag tvingade honom att handla) och sen chilla lite eftersom jag fått ont i huvudet för att jag tänkt så mycket idag.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0