Onsdag

 
Idag är en sån där bra dag. Jag har nämligen fått ett nytt objektiv till kameran. Till mig från mig. Ett 85mm med 1,8 bländare och USM. Har prövat det lite snabbt hemma innan jag åkte till skolan och jobbet och det är TYST!!! Herre alltså.. Och 1,8 = glad tjej! Ska försöka slå liv i Karro i helgen så jag får pröva det på lite annat än plastblomman i fönstret.
 
 
 
Har också passat på att skaffa mig ett skönt skavsår på vänsterfoten av mina nya skor. Igår på intervallerna gjorde det så pass ont att jag sprang lite konstigt, vilket innebär universums värsta träningsvärk i vänster vad idag. När jag gick ur sängen fick jag ett mindre krampanfall i den och fick snällt lägga mig på golvet för att det skulle gå över. Note to self: om det gör ont när du springer, spring vanligt eller få olikstora vader.
 
Nu är det sovdags så jag kan åka till gymmet imorgon för att träna upp den andra vaden + övriga delar (främst mina biccar)(okej, bara mina biccar).
 
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0