Lördag

Dagens värsta upplevelse: sprint på Skeppsholmen. Herr-e-gud alltså. Tydligen tycker min arma kropp att ett pass löpning i någorlunda hög hastighet är bra och lagom per vecka. Men för att inte vika ner mig för kroppens dumheter så sprang jag eftermiddagspasset också. Det visar sig att det inte bara är min löpkapacitet som är kraftigt reducerad, utan också min förmåga att orientera. Men det är ju inte säsong än, så det är lugnt. Dessutom var det riktigt fint ute så det vägde upp allt det jobbiga.

I tisdags var jag och Jonas på Tom Tits och kollade på Body Worlds. Sjukt cool grej, men jag kunde inte riktigt greppa det (något makabra) faktum att det var riktiga kroppar som ställdes ut. Hur som var det väldigt intressant att se, för man fick liksom en lite annan bild av hur det ser ut där inne, med muskler och blod och grejer. Hade nog varit ännu häftigare om jag inte mått illa hela dagen och även under utställningen och därför var lite hetsig på slutet.

Eftersom jag var hos Karro igår igen, langar jag en till bild på en av hennes ringar.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0