Lördag

Dagens pass var ett sånt typiskt karaktärsbildande pass. Ensam, snömodd och snabbdistans. Inte riktigt min grej, men jag genomförde det ändå. Rätt nöjd nu, med undantaget av att jag inte kan sitta för då får jag ont i knäna. Får alltid det på vintern när man varit ute och sprungit. Köldknän kanske? Eller så är jag bara klen. Mest troligt att det är det sistnämnda. Dessutom är jag ju lite hypokondriker så det spelar ju så klart in.

Eftersom det är lördag idag så hade jag och Jonas tänkt äta lunch tillsammans. Alltså på samma ställe, i sällskap. Mycket märkligt. Annars umgås vi ju inte så mycket på dagarna, men idag är dagen!! Om jag orkar ta mig in i duschen alltså. Det är lite tveksamt just nu eftersom jag blev så trött av att springa. Tydligen blir man trött av träning. Grej of the day.


Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Karaktärsdananade för bövelen!

2013-02-15 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0