Torsdag

Sitter och uppsatsskriver just nu men tar härmed en paus. Har nämligen, till min stora förvåning, skrivit sedan halv nio. Trodde inte att jag var en sån där ambitiös student, men om man går upp åtta för att läsa BFNs K2-regelverk så måste man ju kunna klassas som det eller? Och pauser tar ju alla, speciellt om man ska försöka plöja 296 sidor PDF regler och lagar. Det är ungefär lika mäktigt som en chokladtårta eller en Riesen.
 
Imorgon är det dags för ett besök på Mosebacke hos Karro, eftersom vi ska fortsätta vårt lilla fotoprojekt som tog sitt första steg för två veckor sedan. Hoppas på höjdarfika och inget regn. Eller snö. INGEN SNÖ! Men vill inte heller ha för mycket sol, eftersom det är silver som ska fotas. Silver och sol är tillsammans en typisk ohöjdare. Men eftersom man är proffs nu för tiden så har jag skaffat en refelxskärm så jag kanske kan hantera det någorlunda. Bättre än jag kan hantera regn i alla fall. Men fika, gött alltså.
 
Provade ovan nämnda reflexskärm på Jonas i måndags, och så här såg han ut
 
 
 
Elin
 
PS. Känner mig också tvungen att kommentera den mycket otrevliga kommentaren om först i mål tävlingen mot Martin också. NEJ, jag lovade aldrig bort Felix om du vann. Jag lovade att jag skulle få äta min macka efteråt. Och det fick jag ju!
PS2. Värt att notera: två (TVÅ!!) inlägg på samma vecka. Vilken grej alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0