Tisdag

Efter helgens SM har jag INGA (noll alltså) sista platser med mig hem. Det är sanslöst mycket bättre än förra året då jag var sist på natten, sist på sprint kvalet och sist i sprint finalen. Är dessutom ganska nöjd med loppen också. Bara det liksom. Gjorde en rätt klantig grej på vägen till tvåan på natten, och lite dåliga vägval på bägge sprintloppen men jag känner mig glad och nöjd ändå. Vilket kan bero på att jag bakat precis. Mmmmm...
 
 
I tisdags förra veckan var jag inne och fotade ringen som Karro tappat bort senast jag var där men som sedan återfanns (bakom soptunnan...). Fick även ta lite bilder på ett halscollier som Olle gjort tillsammans med guldsmeds-Thomas. En utmaning eftersom jag inte fotat så mycket guld tidigare (läs: inget), men jag skulle nog säga att biffen till sist blev kirrad ändå.
 
 
Nu är det fortsättning på uppsatsarbetet, som vaaaanligt. Imorgon har vi handledarmöte så ska försöka producera som en galning tills dess.
 
 
Elin

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

NI... PRODUCERA? Är det en i gruppen som jobbar bara? Lider du av multipel personlighet och tror att du är flera personer ibland? Jag förstår ingenting...

2013-04-25 @ 00:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0