Torsdag

Jag lyckades ta mig till träningen i tisdags, och jag lyckades dessutom genomföra hela passet. Var skapligt trött när jag kom tillbaka till klubbstugan efteråt. Och detta trots att jag (efter speciellt godkännande) fick tillåtelse att fuska på samma ställe som juniortjejerna och därför inte ens sprang 2 km, utan mer 1,5. Men det räckte gott och väl för träningsvärk i mina stackars hamstrings och i revbenen. Precis som det ska vara efter ett bra intervallpass med andra ord!

Igår gymmade jag dessutom, men eftersom mina ben var rätt möra blev det mest överkropp. Jag vill ju gärna ha den där uppochnervända julgrans-looken. Men det verkar inte som att jag tog i så mycket som jag trodde igår eftersom träningsvärken idag är närmare obefintlig än dödsjobbig. Dock kanske det är bra att spara sig lite eftersom vi har hemmaplansläger med Tullinge i helgen.

Idag har jag en, i min mening, välförtjänt vilodag. Denna spenderas med männen och min organisationsbok. Och nu också min syster. Trevligt!


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0