Söndag

Igår var det alltså 10mila i Kvarn utanför Borensberg. Vid tolv anlände vi till arenan (som jag fått lära mig att man nu ska säga, eftersom tc låter töntigt eller något sånt) och hängandet började. Vi hade lite möte, köpte lite grejer och tog lite TBE spruta.

Klockan kvart över två gick starten och vid tio i sex gick jag ut på min 10,9 km långa bana. Sprang den sinnessjukt långa biten till startpunkten (typ en halv kilometer) och sedan sprang jag vidare mot ettan. Kom lite snett men skärpte mig sen. Var rätt grym resterande 10 kilometer av banan och kom i mål 91 minuter senare. Var inte ens så trött förrän jag var 50 meter från målet och kom på hur långt jag sprungit. Är dock rätt nöjd.

Bytte om och åkte hem lyssnandes till 10milas webbradio. När vi lämnade Tumba insåg jag att jag glömt nyckelbrickan till porten vilket innebar att jag inte skulle komma in. Åkte ändå upp och prövade att låsa upp dörren manuellt med det gick inte. DAAAAAAAAAAMN IT. Tur att man har snälla föräldrar som man får sova hos. Vaknade vid sex imorse när klockan ringde för att Jonas skulle gå ut på sin sträcka då, vilket innebär att jag nu är F E T T trött.


Adjö
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0