Söndag

Körde lång KM på Muskö igår. Det gick bra, träffade på Ida i skogen och tappade fokus till en kontroll men annars hade jag koll på läget. Mycket bättre än onsdagens sprint DM, så det var ju skönt. Tog mig runt hela banan på 6,9 km och kom på en femte plats.

I fredags fyllde mamma år, så igår efter lång km firade vi henne på Långbro värdshus. Eftersom jag numera är vuxen så valde jag carpaccio med tryffelmajonäs och krutonger till förrätt, pärlhönsbröst med murkelstuvning, sparris och andra "primörer" till huvudrätt och till efterrätt blev det jordgubbar med jordgubbsglass, pistagemaränger och limecreme. Sjukt avanccerat och sjukt gott. Kom hem och matkomejäste i soffan ett tag.

Så här såg det ut förra året när vi också firade mamma på Långbro






Elin

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var nog för att jag sprang så snabbt eller virrigt som du tappade fokusen under lång KM ;) måste säga att er mat blev lyxare under klasset än det jag gav Tobbe (kladdkaka)

2012-05-13 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0