Tisdag

Sitter och petar lite med några av bilderna som ska med till Karro på torsdag. Varför det alltid blir torsdagar som jag åker in för silverfoto är ett mysterium, men så har det blivit. Denna vecka är det dock lite annat eftersom det är Eva jag ska till för att fota den här gången. Ska bli spännande. Är dock lite nervis inför ljuset, har ett grymt ljus från fönstrena hos Karro men är lite osäker på förhållandena hos Eva (proffset har talat). Men det blir nog bra!

Parallet med detta så bakar jag också. Det blir frallor med vallmo (bara sex dock, litet recept uppenbarligen) och choklad drömmar. Är lite tveksam till drömmarna eftersom degen var så sjukt smulig, men det blir nog bra det med. SNART ÄR ALLT KLAAAAAAAAAART!!!! OMG OMG OMG!!!!!

Får se om jag får träffa någon sån här kvinna på torsdag! Förutom fikat är hon den största anledningen till att jag brukar åka till Karro


Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0