Fredag

Idag har jag, likt måndag och onsdag, jobbat på ICA. Var grym på PLU-koder alla dagar. Ägde kassamaskinen flera gånger genom att minnas konstiga koder. Sjukt nöjd. Avslutade dessutom dagens jobb med att träffa en av de bra kunderna, som alltid är sjukt trevlig och glad och som i motsats till många andra inte tror att man försöker jävlas med dem. Blir på väldigt bra humör då.

Igår var jag dessutom inne i stan och träffade Karro, Ellen och Malin. Det var väldigt kul, hade inte träffat varken Malin eller Ellen på huuuuur lång tid som helst. Vi fikade och pillade massa på Karros verktyg och hängde. Ångrade lite att jag inte tog med kameran, för jag blev så sjukt silversugen efter förra gången jag var där. Får ta ett nytt besök snart.

Något jag också vill fota (förutom silvret alltså) är hästhoppning UTOMHUS! Hör (eller ser kanske) du det Malin? Inte fler innomhus tävlingar. Jag följer gärna med och fotar när du och hästen kör lite galopp på en utomhusbana som det är snö på (minst en halvmeter gärna). Tack


Nu är det sleeeptime, så jag inte blir sjuk. Har ju pumpat galet på gymmet idag. Körde hantlar på mina biceps FRAMFÖR SPEGEL. Som en riktig spännis.

Elin



Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå kan du skicka de bilder du tog? Vill du åka med till hågelby på lördag? Då är det riktig tävling med vita ridbyxor och så där. Samma djur som sist.

2012-03-04 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0