Tisdag

Har återvänt från the land of the skolarbete. Lämnade in slutgiltig version av B-uppsatsen och skrev tenta idag. Uppsatsen är nog inte det jag producerat under mitt 20 åriga liv som jag är mest stolt över, men den är ju inne i alla fall. Tentan hade nog gått bättre utan inlämningen, men om jag var grym klarar jag den.

I helgen var jag och Jonas nere i Karlstad och hälsade på lite. Vi fikade, spelade kort, fick spö i kort (hälften av oss i alla fall) och funderade på att shoppa. Vid två helt separata tillfällen blev jag arg på två andra vuxna människor som var puckade, men det löste sig eftersom jag är konflikträdd. 

Imorgon blir det tydligen hästtävling i Enskede, eftersom jag är för feg för att låna ut kameran till min syster. Puckat av mig, men det tänkte jag inte på. Ska sörja det nu, och äta lite mer vitlöksbröd. Lägger in en bild på en blomma eftersom det varit klent med det på sista tiden här.




Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0