Söndag

Fick precis sms från pappa som undrade vad som hänt med bloggen. Svaret fick bli det uppenbara ingenting, eftersom jag varit borta sen i tisdags. Då åkte jag ner till Halmstad och O-ringen för att hänga lite i skogen. Själva skogshängadet var väl ingen direkt succe, då jag på torsdagen missade ungefär sju minuter i början och sen blev lite sur och då jag på fredagen gick ut så hårt i början att jag inte orkade hela vägen. Orutinerat kan man tycka.

Onsdagen var däremot en hit, eftersom det då var vilodag. Jag och familjen Rosander cyklade ner till havet och badade lite, sen hängde vi inne i stan för att shoppa lite och kolla på sprinten som Jonas sprang. Han vann och var duktig som vanligt, så det kanske var därför som jag gick dåligt. Det måste finnas någon storts balans i ett förhållande liksom.

Fredagskvällen bestod av sjätte etappen och spenderades i kadettbyn för diverse häng. Mesta dels var det riktigt kul, och ett väldigt bra arrangemang. Lite högt ljud på ena dansgolvet, men det kanske bara är jag som är gammal. Lördagen spenderades i en bil och idag har vi tvättat och rensat lite papper. Ikväll är det middag hos mamma och pappa, och imorn ska jag jobba,

Så här hade Jonas kunnat sett ut när han körde hem, om det inte varit så varmt
Elin

Kommentarer
Postat av: Pappa

Blir middag hos mamma bara - jag är i Moskva. Bra med uppdatering, men du har bergis ngn ny bild oxå.

2012-07-29 @ 14:39:25
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-07-29 @ 14:40:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0