Måndag

I torsdags var jag hos Karro för att fota lite silver igen. Denna gång var det dock inte hennes grejer som låg i fokus, utan lite av Olles blandade grejer. Malin var också där och vi fikade och hängde lite. Sedan åkte jag hem, för att duscha och sedan ta med mig Jonas in till stan för bio och middag med Karro och Martin. Himla bra dag. Här kommer dessutom en bild på en av Karros nya flugor!

 

I fredags sprang jag tävling i Eskilstuna, likaså i lördags. Det gick helt okej, med inga supermissar men inte heller någon superspeed. Efter lördagens bravader i Etuna (som vi insatta säger) åkte jag till Örebro och Marre för lite klassferre i Kumla. Fett kul att träffa alla från gymnasieklassen som man inte sett på två år, och kvällen var på det stora hela sjukt lyckad.

I söndags var det dags att åka hem, men innan det lunchade jag och Martin med Johan. Också kul! Något som inte var så kul var själva hemresan. Den började i Örebro 14.56 och skulle sluta 16.53 i Stockholm. Det gick dock inte riktigt som planerat. 15.45 klev jag av i Västerås för att åka ersättningsbuss till Enköping. Dit kom jag efter tre timmars väntan, och väl där fanns inte det utlovade tåget. Väntade en dryg timme till och SEN åkte jag vidare. Fyra timmar sen kom jag fram till centralen. Dras jag till tågtrassel eller?!!


Det var allt för nu,
Elin

Kommentarer
Postat av: kungkarro

Tack för en grym dag bruden! Du är en stjärna:)

2012-07-10 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0