Fredag

Idag var det födelsedagsfirande av Johanna med Karro, Klara, Malin och, uppenbarligen, Johanna. Även Eva var också med och hängde, och det bjöds på sallad, nybakt bröd och tårta. Tårta!! Väldigt mysigt var det hur som helst.

Har även varit nere i Lausanne och kollat på VM-sprinten. Sjukt varmt och sjukt fint var det. Vattnet var turkost och bergen i bakgrunden maffiga. Sen var det så klart tråkigt att det inte gick så bra för varken Jonas eller någon annan av svenskarna, men det kommer ju fler VM.

Imorn ska jag jobba, precis som i onsdags. Känns lite segt då Ica i onsdags var folktomt under nästan hela dagen. Det är ju inte superkul att bara sitta och dra. Men det är ju lördag imorn, och jag tänker mig att folk handlar mer på lördagar av någon anledning. Vi kan ju i alla fall hoppas det.

Nu är det Gossip girl innan jag ska gå och lägga mig, vilket denna afton kommer att ske tidigt så att jag får tillräckligt mycket skönhetssömn inför morgondagen.


Elin


Kommentarer
Postat av: Micke

Fina bilder, men du måste uppdatera texten Elin!

2012-07-28 @ 07:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0