Torsdag

Idag har jag en rätt bra dag. Började med att sortera kläder i sovrummet (något som i och för sig fick Jonas att fråga om jag haft bråttom när jag gick för det var så stökigt) och fixade lite. Sedan åkte jag in till stan och gjorde ett ultraljud på hjärtat tillsammans med ett arbetsekg. Inga fel, förutom ett eventuellt skönhetsfel av det mindre slaget. Gött å veta.

Efter det åkte jag den korta biten från Folkungagatan till Slussen för att träffa Karro. Vi gick och köpte lite fika och sen fikade vi. Det var nice, och innebar att jag fick sällis från Södra till Huddinge där Karro hoppade av för lite träning.

Nu har vi ätit middag och jag har lyckats få dator, iTunes och iPhone att samarbeta (peppar peppar) och så har jag fått lite glass också. Imorn ska jag på eftermiddagen och så får vi se vad som sker innan det. Kanske ska jag ut och inviga min nya sportbh som jag fick av min kära moder idag (TACK). Vi får se.


ADIOS Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0