Måndag

Chillar galet framför Idrottsgalan hemma i soffan. Blev sjukt hetsig under en kort stund då jag såg Jonas på tvn. ASBALLT. Sen slutade det i princip att vara intressant igen och jag återgick till att hänga och till att kolla läget i min kalender. Fick planera in en hundutställning idag, och det kändes bra att få skriva något. Är ju lite glest annars.

Vad händer i veckan då? Jo imorn ska jag plugga inför tentan jag skriver på onsdag och sen ska jag ut och bli piskad runt någon jobbig runda med mamma. På fredag åker jag till Lund för att hälsa på Carin, aka Cajjan aka första delen av Cajjsunk. Ska bli asnice, förutom att tågresan hem kommer ta sju timmar pga spårarbete. Hoppas Carin är snäll så det väger upp den tråkiga tågturen. hon brukar ju vara det, men man vet aldrig!

Nu är det time to hit the shower, eftersom jag ännu inte gjort det efter träningen som var slut åtta. Ooooooops.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0