Torsdag

Efter en kul snabb-helg i Linköping där vi hälsade på Johanna och gick på kravall, och en hel halv vecka har jag nu funnit vägen tillbaka igen.

Inledde dagen med att gå på seminarium och bli minimalt överkörd av seminarieläraren. Kul att man gjort mer rätt än fel liksom. Efter detta åkte jag till Karro på verkstaden för att fota lite mer silver. Blev så inspirerad sist, och idag var ljuset min bästa vän. ASNICE!

Imorgon är det hard work work på eftermiddagen och sen hem till min älskade soffa igen. Vi har sån fantastisk kontakt, även om jag känner hur vi glider ifrån varandra när jag inte är hemma för att kolla på Days och Top model. Men än är det inte för sent!

Här kommer lite smakprov från dagens bravader







Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0