Torsdag

Eftersom det är torsdag idag så är det också fika-med-Karro dag. Har precis fixat klart några bilder som jag skulle skickat för ungefär jättelänge sen men inte fått iväg av diverse anledningar (slöhet m.m.). Jag passar på att lägga in en bild här uppe så jag inte glömmer det också.
 
 
Imorgon är det sista föreläsningen innan jul, och sen har jag lov! Wohoo! HAr därför packat lite idag så jag ska bli klar. Men det är alltid så svårt. Har inte med mig närapå så mycket som jag vill, men vi får inte plats i bilen om jag packar mer än så här. Det är inte ens säkert att vi får plats nu. Dagens i-landsproblem.
 
Jobbar dessutom på formen så jag ska kunna slå mamma på något mer i vår eftersom jag nu fått mersmak efter Mila. Skidåkning ligger jag nog lite efter på, eftersom hon har fått träna mycket längre än vad jag har fått¨. Där vill jag inte tävla ens. Det är för jobbigt. Plus att det är ju inte min riktiga sport. Jag tävlar bara i min riktiga sport.
 
Nu: mot sminket!
 
 
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

😃Woow vilken fet bild! Varför har ja inte sett den? Geeee miiiiig😍

2013-01-15 @ 17:55:23
Postat av: KungKarro

Glömde skriva att de va ja;)

2013-01-15 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0