Onsdag

Sitter i skolan och hänger. Varför undrar ni? Ja inte är det för att jag har föreläsning i alla fall. Det är för att jag gymmade imorse och sedan inte kunde ta mig hem. Väntade en timme på buss och/eller tåg men inget kom och då gav jag upp och gick hit.. Har fått lite skol-grejs gjort så det var väl bra, men tanken var ju att göra matte idag och det misslyckades rätt brutalt eftersom alla mina grejer är hemma.
 
Ska åka till jobbet och är tveksam på hur det kommer gå. Inga bussar och inget tåg = inget jobb? Om jag inte hittar en taxi som kan ta mig dit jag vill. Det blir en överraskning. Kanske inte en glad sådan dock. Men en överraskning ändå.
 
 På fredag är det dags att åka till Lund, något jag är tveksam till om det kommer att ske med det nuvarande vädret men vi får se. Det blir kanske också en överraskning. Eller inte. Jag hoppas att det slutat snöa och blåsa tills dess för om tågen inte går blir jag sur. Riktigt sur. FETT SUR! Men man ska inte ta ut förlusten i förskott som det heter.
 
 
Nu är det dags att lämna tillbaka datorn jag lånat och gå mot tåget eftersom jag börjar jobba om en timma och femtio minuter.
 
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara sån, men din syster hade kunnat köra dig i Volvobil om du frågat...

2012-12-05 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0