Tisdag

Dagens mission var att plocka blåbär uppe vid Brantan. Eller, dagens egentliga mission var ju att ta mig till gymmet. Var så sjukt oinspirerad och pallade verkligen inte, men till sist beslutade jag mig för att det är bättre att åka dit än att sitta hemma. HUR SOM HELST, blåbär. Vi plockade ihop en och en halv liter och nu ligger ungefär en liter i min mage och vilar. Gotte!

Igår var jag inne i stan och fikade smootihe med Karro, Johanna, Klara och Malin. Alltså vi delade ju inte, men det var det som jag fikade. Vi satt på kajkanten vid gamla stan och det var himla trevligt.

På eftermiddagen upplevde jag ett av de mest tragikomiska (yes, fick in ett svårt ord!!) ögonblicken i hela mitt liv när Eric Börjeskog kom hem och hälsade på med en bruten käke och en mun som inte får öppnas på de närmsta två veckorna. Såg sjukt kul ut, men det kändes lite taskigt att skratta eftersom han bara får äta soppa och eftersom käken var bruten(fnissar lite när jag tänker på det, ondskefull som jag är)..

Imorgon är det dags för lite mer träning och på torsdag ska Jonas springa något långt lopp som jag ska kolla på, full fart!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0