Onsdag

Trodde visst att den fjärde dagen på veckan heter onsdag och inte torsdag, men det är alltså IMORGON jag ska till Karro och fota. Inte idag. Jag ljög!!!!

Idag har jag pumpat hårt på gymmet en snabbis, hängt hemma med Jonas och Erik, jobbat lite och UKat lite. Ägde alla fett på jobbet och på gymmet OCH i skolan. Nu funderar jag på att äga vidare till sängen för lite skönhetssömn, så mitt nyfönade hår inte hinner börja locka sig i nacken. Det tycks nämligen ha fått någon knäpp, så halva håret är numera lockigt och det ser lite ut som att jag glömt platta mig i nacken om jag inte fönar (läs:alla dagar förutom idag). I-LANDSPROBLEM OMG!!!

Här är en random bild (10mila starten 2012) som fanns på Jonas dator där jag nu sitter eftersom att tvn är upptagen (gråter lite tårar av blod igen, gör det ofta nuför tiden)(gillar parenteser!(stavas det ens så? Parentes?))




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0