Söndag

Här råkar man glömma uppdatera på ett par dagar och genast är någon på och hugger. Det känns aningen jobbigt, men nu är jag så trött så jag orkar inte reflektera över det något mer.

Det har varit en mycket händelsefull helg, och jag har inte fått så mycket sömn som jag önskar. Vanligtvis är det 9 timmar per natt som gäller, men i lördags lyckades jag ta mig ur sängen efter endast 5. Kändes hårt, men det var nästan värt det då middagen stod på bordet när jag kom hem halv nio efter en heldag vid Vackstanäs i Södertälje.


Får se om det händer något mer kul under kvällen, men jag misstänker att det förmodligen inte kommer vara något utöver det vanliga som sker. BUT YOU NEVER KNOW!!!! (cliffhanger)


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0