Onsdag

Firar det härliga vädret idag (regn med en touch av grått) med att ta lite självporträtt. Började ganska seriöst när jag tog på mig ett par rejäla ögonbryn och ställde upp stativet i vardagsrummet. Att Top model gick på tvn samtidigt gjorde det ju inte sämre precis. Jag var ett tag övertygad om att jag såg ut som Tyra Banks. Då såg det ut såhär



När jag sedan insåg att jag inte alls är Tyra, blev bilderna mer av detta slag


Funderar på om jag ska äta lunch nu, men det känns så jobbigt. Kanske kommer Jonas komma hem och finna att jag blivit ett med soffan...


Elin

Kommentarer
Postat av: rebecka

men vad du är söt elin! på båda bilderna :D

2011-09-08 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0