Nollningen slut, tillbaks till verkligheten.

Oj oj oj vilken dålig uppdatering av mig. Skönt att Elin tagit hand om bloggen.
Nu är nollningen slut, fyra helt underbara veckor. Det känns både väldigt skönt samtidigt som det är riktigt tråkigt. Vemodigt helt enkelt. Nollningen avslutades med Gasquesittningen i Fredags då blev det jobb från 9.30 på Fredag morgon till Lördagmorgon klockan 5.00 sen lite efterfest på det. Så snart har jag nog sovit i kapp alla timmar. Under nollningen har jag ju även lyckats ha konstant ont i halsen och ögoninflammation och nu har jag fått svar på alla tester, så nu blir det pencillin i 10 dagar för att döda streptokockerna i halsen. Sen efter det hoppas jag att jag kan bli lite pigg igen och förhoppningsvis kunna träna litegrann. För det har det ju inte blivit överflöd av den senaste månaden.
I eftermiddag ska jag även försöka ta tag i det jag faktiskt är här för att göra, plugga. Behöver verkligen göra ett pluggryck i både Flerdimmen och Programmeringen så nu jäklar ska det brännas några timmar framför datorn och böckerna. Men först ut och slänga skräp.
Bild på V-sex 11 från Nollelördagen i Lundagård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0