Onsdag

Nu har vi klämt en pizza/kebabtallrik (beror lite på vem man är) och kollar på tv. Mest jag som kollar dock. Mest för att jag har svårigheter att resa mig när jag redan satt mig ner. Detta beror på fruktansvärd träningsvärk från måndagsgympan, som sedan byggdes på till extrem träningsvärk från tisdagens löppass med Rebecka. Att jag sprang Pampas Night idag kommer nog inte göra det lättare att transportera min kropp imorn.

Pampas Night ja. Det gick ganska bra, fast det är ju alltid lite lurigt att springa nattorientering med ficklampa istället för pannlampa. Och även om jag ibland stannar för att kolla på kartan när jag är trött så var det idag nödvändigt att stanna för att ens kunna läsa den i ficklampsljuset. Men riktigt kul var det i alla fall.

Nu är det dusch dags, eftersom jag inte duschade i Karlberg utan bara bytte om. Man är ju en äkta äckel-orienterare!


Elin


Lägger upp den här bilden, eftersom mamma var med och sprang idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0