Måndag

Eftersom det senaste inlägget jag skrev handlade om mat tänkte jag att detta också borde göra det. Idag gjorde vi pizza till middag, och den blev raka motsatsen till köttbullarna. Den blev mosig och blöt, och jag skyller på tomatsåsen. Är lite tjurig nu, men det kanske går över tills på onsdag i alla fall.

Har i helgen varit sjuk och vart på ferre. Ferren var kul, sjukdomen sisådär rolig. Hade också besök av Jonas familj under helgen, så det får nog räknas in på plus-sidan av helgens balansräkning.

Nu kollar vi på sporten(som om man hade kunnat kolla på något annat den här tiden?!) och det är som vanligt fullt med fotboll som jag älskar in my heart! Nu pratar de dock om någon dude som kallas Slatan? Vet ej vem det är, men jag kanske kan googla det om jag vill.

Måste fokusera nu
Elin


Känner så här om pizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0