Bajstenta

Idag har jag skrivit min hittills sämsta tenta. Den kommer säkerligen vara en av de sämsta jag någonsin skriver genom tiderna. Jag fick verkligen inte till det, satans jädra Programmering. Alla metoder, listor, objekt, kommandon snurrar fortfarande i mitt huvud. Jag är så arg, så arg för att all Programmerings-pluggtid inte gav någonting. Usch!


Det blir väl inget annat än omtenta i Januari, men någon gång måste man ju prova på det där med omtentor också. Jag ska nog banne mig skicka upp böcker, föreläsningsanteckningar, övningar osv. till min kära fader där hemma. Så han kan värma upp lite och återuppliva gamla ingenjörsminnen tills jag kommer hem på jullovet, så han kan hjälpa mig.
Och inte nog med det, man får inte tid att sörja heller, utan direkt efter är det full fart med matten. Just nu älskar jag verkligen tentaperioder. Nej nu ska jag inte vara bitter längre utan istället se fram emot Söndag då det både blir spadag med tjejerna och Jonas äntligen kommer hem. Vet inte hur många gånger jag måste gå och kolla så att ytterdörren är låst innan jag kan sova när inte Jonas är här.
Bara femton minuter kvar tills Bonde söker fru, och min efterlängtade pluggpaus <3
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0