Onsdag

Är död.

Nej då! Bara skojja. Jag känner mig dock lite mörbultad efter tre dagars träning. Idag blev det en löptur med lite styrka och lite trapplöpning. Känner redan nu av passet i benen, och hade stora svårigheter med att tvätta håret eftersom jag var så trött av strykeinslaget.

Idag har för övrigt varit en aktiv dag. Vi började med att handla mat i Alby och sedan bakade jag kärleksmums (inspirerad av Malin som skulle göra ett försök också). Efter lunch kom farmor på besök och fika, och sen tränade jag som sagt var. Kollade lite på någon ball dokumentär om Helixnebulosan, så sjukt ballt. Hann inte se färigt allt, men det jag såg var sjuuuuukt coolt.

Skulle kunna ha sett ut så här i dokumentären, men det var så mycket häftigare.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0