Måndag

Sitter i soffan efter lite middag och en del träning. Har även varit i skolan, och åkt en massa buss idag. Lite drygt fem timmar, om man räknar med turen fram och tillbaka från skolan som tog lite mer än en halv timme. Den övriga tiden spenderades på bussen från Karlstad till hit. Fyra och en halv timme. Asnice. Gick upp fem. Också asnice.

Sov i och för sig tre av timmarna på bussen, så jag ska väl inte klaga. Har dessutom hunnit lyssna på två nya P3 dokumentärer och en gamal. Den gamla sov jag i och för sig mest till, men den vet jag ju vad den handlar om ändå.

Ska se om jag kan lyckas fixa fram lite varm Oboy också. Det passar så himlarns bra så här på kvällskvisten. Speciellt när man måste dränka sorgen efter dagens första statistik föreläsning som inte var så himla bra alls. Ganska trist faktiskt...



Så här skulle varm Oboy kunna se ut, men det gör det inte...


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0