Tisdag i Lund

Nu sitter jag i soffan och klunkar vatten efter kvällens intervallpass, kommer inte ihåg senast jag tränade så här seriöst. Dock kommer jag ihåg känslan efteråt vilken är riktigt skön. Idag var jag på Ica och handlade och då upptäckte jag att det har kommit Satsumas igen. Detta fick mig genast att tänka på hur jag och Elin kunde sitta och vräka i oss Satsumas i vardagsrummet i Hallsberg. Det var tider det.
Imorgon är jag ledig vilket känns konstigt eftersom det inte händer allt för ofta. Men jag har lovat mig själv att ställa klockan och gå upp och plugga installationsteknik tills jag kan det någorlunda bra. Sen är det bara två veckor kvar tills jag får sommarlov, dock ska två tentor avklaras där emellan men det klarar jag! Just det jag ska ju fylla år också, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0