Tisdag

Sitter i skolan nu med Malin. Det är hur kul som helst, fast vi är sugna på att skolka sista kvarten(läs: halvtimmen). Men eftersom vi numera är riktiga studenter så måste vi sitta kvar hela föreläsningen plus minst en timme efter. I die!!

Igår var jag ute och sprang på Lida med Johanna, och det var riktigt roligt. Ett chillpass i rätt trevlig skog var precis vad jag behövde.

Funderar på om jag ska träna ikväll eller vara busig och bara äta soppan. Vet inte vad jag skulle träna i såna fall, och det är ju lite jobbigt. Vill inte köra intervaller med alla andra, och funderar på att cykla men vet inte hur långt eller hur fort jag törs åka. Dagens I-landsproblem typ.

Nu är föreläsaren tillbaka från sitt telefonsamtal, och jag måste återgå till att "lyssna". ADJÖ

Lägger upp en bild på systers häst också...

Ein

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där ser den ju inte ut! du får ta med kameran på lördag!

2011-05-11 @ 06:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0