Söndag

Är ledsen att jag inte bloggat så mycket som jag borde på sista tiden. Men det tar ju sån himla tid, konstaterade jag och min kära syster och numera medbloggerska. Man måste logga in, trycka på tangenterna och sen använda musen OCKSÅ! Till detta måste man finna en bild och lägga upp den. Herregud, vilket liv.

Har idag agerat fotograf för att föreviga mammas svart/lila tulpaner innan de blir uppätna av rådjuren som smyger i knutarna. Dessutom har jag, å mammas vägnar, räknat hur många pelargoner hon äger, och det preliminära svaret blev 27. Det kan nämligen finnas fler undangömda säger mamma. Årets nyförvärv var sex stycken rosa/vita samt rosa, och resten är övervintrade sedan tidigare säsonger. Imponerande....



För att göra min kära syster glad så lägger jag upp en bild på Felix också. Såg här såg han ut igår:



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0