Onsdag

Sitter nu och håller på att komma över sorgen efter mammas jätteseger idag. Kände mig lite ledsen i början, men nu känner jag att det är bara att erkänna att mamma är världens mest vältränade 50-åring. Eller i alla fall en av de bättre.

Insåg idag att jag, även om jag inte är lika bra som mamma på att springa, är en av de roligare människor jag känner. Detta måste vara grymt roligt för mina medmänniskor, även om jag inte alltid är jättekul. Men när det väl kommer fram, då är det riktigt kul.


Såhär såg jag ut när jag upptäckte att jag är kul!

Elin

Kommentarer
Postat av: bettina

hahaha, jag dör av skratt här :D! du har rätt, det är ganska kul för dina medmänniskor, tom om de faktiskt bor i ett främmande land!!

2011-05-27 @ 23:17:05
URL: http://bettinaaebi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0