Onsdag

Har idag varit i skolan och hemma. Sprang City cup och förlorade mot mamma med 15 sek så jag är bitter. Så bitter att jag förgiftade pannkakorna som jag gav dem. Fast kom på att jag råka äta av pannkisarna själv, så det blir inte så kul ändå.

Ska vara ledig imorn så då ska jag uträtta lite ärenden. Alltså, typ ringa lite samtal. Inte gå på toa eller så (*pinsamt*). Sen ska jag träffa Karro för att tagga till henne till i helgen och få en fika. Mest för fikan, men det säger jag inte för då kommer hon bli så himlarns arg och då måste jag förgifta henne också. Pallar inte det med....

Har kört lite med kameran i det nyfunna monokrom läget också. Spännande sak alltså.



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0