Det var min helg

Idag har det varit hemskt väder här nere i Lund. Helt grått, nästan som att någon släckt lampan utomhus, spöregn plus massa åska och blixtar. Så nu har jag tänt nästan alla värmeljus jag har här hemma och kurrat ihop mig i filten i soffan. Till detta har det blivit Premier League, sockerkaka ocht te. Självfallet har jag hunnit med ganska mycket plugg också.

Igår var jag och hälsade på de nyblivna föräldrarna Appe och Jannicke i Staffanstorp. Mathilde var hur söt som helst, en riktig skönhet. Alldeles len och mjuk med massor av hår. Vilken tur jag har som blir "moster" till denna sötnos. Efter fika och påhälsning av bebis blev det en ridtur på Peia i stallet. Det blev Lördagens träning då jag hört att man inte ska springa när man har varit ute dagen innan. Eller så skyller jag bara på att jag varit ute så jag slipper springa.

Nu börjar snart min fullspäckade söndagskväll med Bachelorette, följt av Mästarnas Mästare för att sedan avsluta med Big Brother. Hoppas ni får en härlig söndagskväll!

Puss/ Carin
(bilden är snodd från Jannickes facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0