Tisdag

Om jag skulle göra en söndagsstatus igen på min sjukdom så är den idag muchos bättre. Nu är det nästan inget ont i halsen alls, nästan ingen hosta utan bara vääääldigt mycket snor. Gårdagens förmodade feberattack tycks ha gett resultat. Tillsammans har vi nu drivit ut min förkylning, och segern är snart min. Moahahaha.

Sitter på föreläsningen själv och är produktiv. Väldigt produktiv för att vara mer specifik. Jag har på en timme lyckats lyssna på nästan allt föreläsaren pratar om (jag kan bara anta att jag bara hört det viktigaste), hunnit göra hela övning 3 inför omtentan imorn OCH så har jag hunnit läsa bloggar och smsa med Malin om hur kul den här kursen är. Ack produktivitet, ditt namn är Elin.

Sen ska jag gå ut och taxa taxarna i det fina vädret (ett ord som tydligen var svårt att stava till då jag fick försöka ungefär fem gånger innan det blev rätt). Hoppas solen inte hunnit gå ner, men den borde hålla sig uppe. Annars går jag tidigare.

Nu återinträder jag i mitt produktivitets-mode

Elin



Glada sommartaxar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0