Tisdag

Mamma undrar vad som händer på bloggen, och kära mamma jag vet inte. Vad exakt menar du? Anledningen till att jag väljer att kommunicera via bloggen är att min ömma moder inte svarar på sms. Typiskt alltså!

Igår bakade vi nytt bröd, så idag blev det en brak frukost. Sjukt nice var det. Jag blev även undersökt för eventuella knäskador som jag inte misstänkte att jag hade. Känns skönt att veta att jag, precis som väntat, var helt fri från skador även om jag gjorde mitt bästa för att simulera. Jonas var dock så pass bra att han såg igenom mina "aj aj aj va ont det gör" och "åh nej jag tror jag har löparknä!".

Idag har jag skolat mig och snart väntar en undersökning av min axel. Ska försöka lura i Jonas att det gör jätte ont överallt, men jag vet inte hur det kommer gå.

Elin


Detta var inte vad vi bakade igår, men det såg gott ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0