Söndag

Det har varit en craaaazy helg. Igår vaknade jag upp med halsont, vilket ledde till att jag, istället för att springa, var med som fotograf ute på träningen. Något oaktiv var jag dock, så jag har itne så många bilder. Eller jo, ungefär 30 på mig och Elin som Linus tog. Väldigt fina är de.

Efter träningen bar det av in till stan där jag träffade Karro och Linnea för lite shopping. Efter mycket om och men, och många promenader fram och tillbaka så lyckades vi ta oss ut till gärdet för klädbyte. När vi var omstassade och supersnygga så åkte vi till Sickla där det vankades fest för Klara hos Linnea. Det var himla lyckat, men jag har inga egna bilder så jag hänvisar vidare till Klara för det. Istället kan jag visa upp ett vårtecken från träningen. KUL!

 




Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0