Friday

Okej, nu kan jag ha varit mer oaktiv här på bloggen än någonsin förut. Jag får nog helt enkelt dra en liten veckoresumé. I Måndags började den nya läsperioden, denna period ska vi läsa Miljökunskap, VA-teknik och Husbyggnadsteknik.
Så efter denna tid kommer jag kunna allt om väggar, tak, byggnadsmaterial, avlopp och vattenteknik. Annars har veckan mest rullat på, och i Onsdags var jag för första gången i mitt liv i Ullared. Mycket spönnande! Får bjuda på en liten bildserie senare. Just nu sitter jag ihoptryckt i en kupé på ett tåg på väg hem, ihoptryckt är jag för att sj har totalfailat med platser. Vilket innebär att vissa platser på tåget inte finns, trångt men trevligt.
Tur att det finns playtv att titta på som Magda skulle ha sagt.
/Carin

Kommentarer
Postat av: Henryhelen

Beautiful site!

2011-10-17 @ 08:08:09
URL: http://henryhelen.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0