Fredag

Jag märker att Malin börjat kommentera massa i bloggen, trevligt! Speciellt det där om att mitt bak såg gott ut, det gillar vi. När du kommer hem kan jag bjussa på bröd!

Idag har jag varit ledig, och detta har inneburit att jag passat på att hänga en stund med syster och taxarna. De var glada. Ja taxarna alltså. Malin var väl likgiltig, fast jag tror att jag lyckades muntra upp henne lite när jag manade henne till semla.

Jag har även hunnit med att dela ut lite reklam om mig själv, aka mitt cv. Lite jobbigt var det dock när några av ställena jag var på sa att de bara tar ansökningar via internet, men jag muntrade snabbt upp mig själv genom att köpa ett paket smörgåsrån. GOTT!

Dessutom har jag nu vågat mig lite utanför min vanliga låda och kört ögonbrynspenna TVÅ DAGAR I RAD. För att bevisa detta satsar jag på en bild. För er som har vanliga ögonbryn ser detta förmodlige inte annorlunda ut men för såna utan (som jag och syster som direkt såg att något hänt med mina) så är detta helt sjukt.




Elin


Kommentarer
Postat av: malin!

hehe,,.. I keep on going witrh my comments!

Nice picture.. and of course especially nice that you offer me freash bread when I'm home!

pussouss.. or XX.. more related to you favorite series! mjau

2011-03-16 @ 01:28:33
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0