Tisdag

Hej!
Om tjugo minuter är arbetsdag 1 avverkad här på Siemens. Det var trevligt att träffa alla igen, några nya ansikten och såklart de gamla från förra året. Nu är jag trött på datorlivet för idag och ska snart sticka ner till arkivet för att variera mig lite. I helgen var det som sagt Jukkola vilket var göör kul, jag hoppas verkligen på att jag får tag på lite bilder så ni kan få se lite.

Igår eftermiddag åkte jag och pappa och införskaffade mig en sprillans ny cykel, eftersom något dumhuvud i Lund snodde min vackra röda cykel. Så nu har jag årets nya version av den röda Monarkcykeln. Alltså en likadan som den som blev snodd men nyare, fräschare, sexigare, bättre och exklusivare. Dessutom heter cykeln Karin, hur passande som helst! Så snart ska jag sätta mig på min Karin och börja trampa hemåt. Hoppas ni har en härlig Tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0