Måndag

Jag känner mig totalt helt död, det snurrar litegrann i huvudet och benen värker och känns som spaghetti. Nu kanske ni undrar vad jag har gjort? Då kan jag stolt säga att jag har pallrat mig runt på en löparrunda som tog mer än en timma. Det är inte varje dag det minsann, bortsett från tiomila och Jukkola så var det nog lite mer än ett år sedan. Men nu har jag spräckt den nöten, så nu ska jag snart ta en välförtjänt dusch. Tror jag kommer ha skapligt med träningsvärk imorgon.

Halva löparrundan sprang jag och funderade på om jag ska klippa mitt hår till en lång page. Och nu är jag rätt bestämd på att det blir av. Så inom en snar framtid ser ni mig i kortare hår, då halva längden på håret ska tas bort. Jag hoppas att jag vågar när det väl är dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0