Torsdag

Snart slut på jobbdagen, tjoho! Börjar få sjukt ont i axel/skulderblad/armmuskler på grund av min arbetsställning. Kan det vara musarm? Fast liksom uppe i armen? Hur som helst gör det väldans ont. Funderar på om jag ska höja skrivbordet eller stolen. Men nu är det ju bara en halvtimma kvar så det problemet lämnar jag tills imorgon.

Sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, så vi kan åka och hämta upp mamsen för att åka mot Linköping idag igen. Denna gång ska jag hänga HM och Åhlens medan de hämtar möbler på IKEA. Jag tycker det låter som en bra deal. Ikväll ska jag även försöka hinna med lite pannkaksstekning då pannkakor är himmelskt gott, så jag får med mig lite pannkakor till matlåda imorgon.

Nej dags att ta tag i sista registreringen i Pulse mina vänner. Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0