Skor?

Nu sitter jag på jobbet och grämmer mig över varför jag aldrig köpt virkade ballerinaskor. De är så så oerhört söta! De har funnits på HM, Dinsko och på massor av andra skoaffärer. Men nu verkar alla vara totalt slut. Jag är tydligen lite efter. Men just nu skulle jag nästan kunna göra vad som helst för att få tag på denna sort. Så ge mig tips!

Dessutom måste jag fundera ut vilken färg jag vill ha på mina nya converseskor som mamma ska sponsra mig med. Känns lite tråkigt att köra på vitt i år igen, eftersom jag haft det de senaste åren. Kanske blåa? Känner att jag har väldigt svåra beslut framför mig.

(tänkte lägga upp en bild här på fina virkade ballerinaskor, men jobbdatorn vill inte riktigt sammarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0