Friday

Idag är det väldigt dålig uppdatering på Bloglovin vilket gör arbetsdagen lite segare och långtråkigare. Igår fick alla sökande studenter det första antagninsbeskedet till universiteten och högskolorna. Jag minns förra året hur jag hela tiden gick in på studera.nu för att kolla läget och hur nervös jag var. Tihi. Det var en spännande tid. Nu blev jag taggad på Nolleperioden i höst som sträcker sig över fyra veckor. Jag ser fram emot att vara aktiv i sektionen detta år och ta hand om nollorna som både phadder och sexslav i sexmästeriet. Jag vet att det kommer bli en riktigt rolig tid! Jagblir alldeles sprallig när jag tänker på det!



Nu till något helt annat. I eftermiddag kommer äntligen Jonas hit! Som jag har längtat efter den grabben. Så ikväll ska vi nog köra på en riktig klassisk myskväll med allt ifrån tacos till film. Men först, jobba klart för idag, sen om jag pallar tänkte jag springa ett pass också innan han dyker upp.

PUSS

(sååå här taggad var jag på nollelördagen förra året, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0