Tisdag

Ja nu var då tanken att jag skulle lägga upp en liten film på min nya tax som jag fått. Klippet skulle föreställa taxen när den diggar till låten Barbra Streisand. Anledningen till att jag hade just den låten on my mind som man säger, var att den enligt Johanna är Evas nya favvolåt. Och taxen kom ju från dem(alltså Eva, Johanna och Jossan) så det kändes ju både naturligt och rätt kul.

Men eftersom det enda filmprogram jag har är MovieMaker och det inte riktigt ville samarbeta så blir det bara en bild på min diggande tax. Den står på hedersplatsen(mitt på tvn).



Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt!

2011-01-26 @ 01:45:08
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0